3.06.2013

Singiel & SuperStar & Koncerty

Ewa wczoraj nie zaśpiewała czeskiego singla, z powodu problemów z gardłem. Nie chciała śpiewać z playbeck'u #only Ewa:) Widaomo zdrowie najważniejsze! ;))

OFICJALNE! 
Polski singiel Ewy nazywa sie ,,Znak'' i przypominam, że zostanie zaprezntowany 8 czerwca na Sopot Top Trendy!

Czeekamy ♥ 


----------------------------

z fb;

(2.06);

,,Tak kdo tak kdo tak kdo podle Vas? 
Posilejte posledni hlasy! 
Superstar nam konci, a snad i zacina...''


----------------------------

Ostatni odcinek SuperStar w kórym Ewa był jurorką dobiegł końca. Z jednej strony trochę szkoda, a z drugiej może wreszcie przestana pisać te głupoty na czeskich portalach plotkarskich... 
Program wygrała Sabina:)) 

+Paolo Habera (siedział razem Ewą w jury SS) powiedział tak Ewie na koniec;

,,Ewo, to Ty najwięcej przez czas trwania programu dostałaś po głowie od dziennikarzy, oni są czasem okrutni, ale pamiętaj, że dla mnie i dla Onreja byłaś inspiracją i dobrze nam się z Tobą współpracowało. Masz 19lat ale masz bardzo dojrzałe spojrzenie na muzykę. Dziękujemy Ci.''

Piękne słowa ♥ 

~Via.Ewa Farna's Gallery 



Pamiątkowe foto:DD









Finał SS;

The best of SuperTV;

TichoSilvestr 2013 w Czechach (tak Sylwesteram tam nagrywany jest już w maju;d);

----------------------------

Już 9 czerwca koncert Ewy w Warszawie! Jedzie ktoś z Was? Ja prawdopodobnie tak! Mega się cieszę:)   Trzymajcie kciuki żeby się udało z dojazdem, bo tylko z tym problem..
Koncert nie jest o 21:00 tak jak pisało na ewafarna.pl tylko o 20:00! 

+oczywiście zrobię relację tutaj na bloga! 


----------------------------

''Honey i Ewa Farna głównymi gwiazdami na Top Trendy 2013!''

Kolejne bzdury... Po pierwsze, że to ich 2 tygodnie, było 2 tygodnie temu. Nawet szkoda nerwów żeby to komentować.



#Nie o Ewie
+Zostałam poproszona o udostepnienie, więc udostępniam:) 
Zapraszma do oglądania!

4 komentarze:

  1. tak, zdrowie najważniejsze. :)
    Masz 19lat, ale masz bardzo dojrzałe spojrzenie na muzykę. Dziękujemy Ci.'' piękne słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. K.M
    Swietne foty Ewka wygląda na nich przepięknie.Mówisz Daria,że wybierasz się do Warszawy,fajnie masz też chciał bym pojechać.A ten Ricco niezły.

    OdpowiedzUsuń
  3. TURBOBLOG! Miło się go przegląda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooo, Ewa to moja idolka, cieszę się, że trafiłam na tego bloga! W ciągu jednego dnia przeczytałam tyle faktów! No i nie wiedziałam, że SS już dobiega końca. :C W sumie szkoda.

    Wydaje mi się tylko, że blog jest trochę za ciemny. Jaśniejsze kolory dodadzą mu przejrzystości. :3

    Pozdrawiam! jellyday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!