22.06.2013

Fb & Wywiad & Koncerty & ,,Wojna Gwiazd''

z fb Ewy;

(19.06)

,,Przepraszam bardzo, ale czy mi sie to tylko wydaje..?:( Kocham Opole i Kocham ten Festiwal z nieziemska tradycja polskiej piosenki. Ale przeciez powiedzial tylko to co widzial, to co mysli. On nie nalezy do osob, ktore sciemniaja.  

Gdybym ja miala do sadu pozywac kazdego, kto negatywnie cos o mnie napisal, to skazany zostanie Internet:). Albo trzeba nauczyc sie zyc w ignoracji z krytyka (czy juz z konstruktywna czy bezpodstawna), albo z tej pierwszej wyciagac przydatne dla nas watki.  

Ale nie bylo mnie, to tylko moja opinia na podstawie przeczytania stanowisk obu stron. I mam nadzieje, ze mam do niej, bez konsekwencji, prawo...''



----

,,Polecam strone EWA FARNA TV!!! Wywiady, informacje, nowosci a wszystko to oficjalne. Tutaj tez znajdziecie informacje o II MIEDZYNARODOWYM ZLOCIE FANOW, ktory odbedzie sie 23 sierpnia, "tradycyjnie" w Zlotoryji. No i zapraszam do obejrzenia NOWIUTKIEGO WYWIADU nie tylko na temat "Znaku". Gadam duzo, ale mi jak sie guba pusci to trudno zatrzymac...:D. Mysle, ze przekaz tego utworu potrzebuje instrukcji:)..''


-------------------------

Świetny wywiad:) 
Zapraszam do oglądania!;



-------------------------

Skrót koncertu w Malborku (Ewa na końcu);




-------------------------

27 czerwca o godz. 19.00 na kanale VIVA Polska zostanie wyemitowany pojedynek Ewy Farnej i Candy Girl. Która wygra? Dowiemy się już wkrótce:) (oczywiście my trzymamy kciuki za naszą Ewę;))

A tymczasem głosowanie;

Oraz zapowiedź odcinka;


-------------------------

''Farna: Nie całuję się z kimś przypadkowym''

Głosujemy:








-------------------------

A juz dzisiaj DOPIEWO

Godz. 21:00

A jutro zapraszamy do SANDOMIERZA
Godz. UWAGA! Pojawił się kolejny błąd na stronie artystki- koncert jest o 20:30!
Raczej będę.. co tam muszę być! :) 

7 komentarzy:

  1. Świetny blog! Uwielbiam Ewę! <3

    http://fashionloveblogsusan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. K.M
    Widziałem już ten wywiad dzisiaj wcześniej jest bardzo ciekawy.W Sandomierzu mnie niestety nie będzie,czego bardzo żałuje,ale ty Daria będziesz i napewno zrobisz specjalną notke dotyczącą tego koncertu.I kiedy wyjeżdzasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Cb nie będzie:( Ja jeszcze dokładnie nei iwem cz na 100% bd, bo trochę mi sie plany zmieniły..;/
      ALe jak bd jechać to wyjeżdzam około 15-16. ;)

      Usuń
  3. Wywiad naprawdę bardzo fajny. Oglądałam wczoraj zwiastun Wojny Gwiazd i miałam wielki ubaw. Odcinek będzie niesamowity, oczywiście trzymana kciuki za Ewe.
    IW

    OdpowiedzUsuń
  4. K.M
    I co byłaś Daria w Sandomierzu?

    OdpowiedzUsuń
  5. K.M
    OK poczekam.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!