24.12.2013

Życzenia świąteczne!

Kochani! Z okazji Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam dużo zdrowia, radości, uśmiechu na twarzy, jak najwięcej naszej Ewy!:) Dużo koncertów, spełnienie marzeń, aby rok 2014 był jeszcze lepszy od poprzedniego;) Oraz oczywiście udanego sylwestra!


A teraz życzenia od EF; 

(trafiła z tą choinką, trzeba przyznać:D) 

,,PIEKNYCH, SPOKOJNYCH I WESOLYCH SWIAT BOZEGO NARODZENIA W GRONIE TWYCH NAJBLIZSZYCH!!!!  

Niechaj Twoje zycie, doswiadczenie, zdrowie, milosc jest i bedzie lepsze, bardziej bogate i ladniejsze od tej choinki:). (wszyscy pokazuja swoje choinki, to ja pokaze obca:D)   

KRÁSNÉ, KLIDNÉ A VESELÉ VÁNOCE VE SPOLEČNOSTI TĚCH NEJBLIŽŠÍCH!!!  

At Tvůj život, zkušenost, zdraví, láska jsou a budou lepší, bohatší a hezčí než ten stromeček!:) (všichni ukazují svoje stromečky, tak já ukážu cizí:D)  

WITH GOD 
WITH TRUTH 
WITH LOVE  

IN PEACE 
EWA''


----

Po świętach spróbuję wszystkie informacje o Ewce nadrobić:) Także proszę o wyrozumiałość jakbym jakąś informacje pomyliła:) 

+Masz wolną chwilkę? Wyślij sms'a o treści: BB.BR.24 na numer 7265 = to jeden głos na EF w Bravoorze 2013 :) 

22.12.2013

Informacje

Przepraszam, ale na razie muszę zawiesić tego bloga. Z przyczyny prostej- brak czasu. Nie wiem czy jeszcze tutaj wrócę, nie mówię, że nie:) Dziękuję wszystkim którzy tutaj wchodzili, czytali, komentowali to dla mnie dużo znaczy;)

Potrzebuję chwili przerwy, niedługo wracam...:)

Do zobaczenia!

+Ewa ma być na 100% w X-FACTOR, oraz dzisiaj o godz. 15:00 będzie można zobaczyć ją na 4fun.tv :)


15.12.2013

Livigno & Zdjęcia

Kochani! Mam prośbę! Moglibyście wpisać TU  ''EWA FARNA'' proooszę:) to dla was tak mało, a komuś może spełnić się marzenie.


(14.12)

,,Activity night! Amazing! 
Livigno- Italia- the best band! 
A jak Wy spedziacie wieczor? 
A jak Vy travite vecer?''


(12.12)

,,Dzis o 19h koncert we Wloszech w Livigno!! 
Ktos tu jest?!;-))))''



----

,,Heloł!!! Śpicie??? Jeżeli są powody dla których nie możecie zasnąć i męczycie oczy przy monitorach to prosimy o Wasz głos na Znak, został on nominowany do Gorącej 100 Radia ESKA, czyli najważniejszej w roku listy przebojów Radia ESKA. Prosimy i dziękujemy :)

Wasz Fan Team''

(11.12)

,,Halo! Czy ktoś tu jeszcze nie śpi??? dla nocnych marków miłe info- JEST NAS TU JUŻ 430 000!!! dziękujemy 
Wasz Fan Team''

(10.12)

,,Czy juz zaglosowano? :)) 
Fan Team juz glosowal, teraz kolejka na wasza sile! :) 
Dziekujemy  

Wasz Fan Team''


(09.12)

,,Jiz dnes v prazske Hybernii vystoupeni s orchestrem p. Valoviče. Koncert bude natacen a nasledne vysilan na Ceskem a Slovenskem Rozhlase, datum vysilani jeste upresnime.''


----------------------------------

''Najlepsza Polska Płyta 2013''- głosujemy na (W)INNĄ?:)

''Magia świąt w kolędzie i teledysku polskich gwiazd. Śpiewają: Farna,(..)''

 ''Gorąca 100 2013''

''Kto pojedzie na Eurowizję 2014? Oto typy redakcji Onet Muzyka''

Zdjęcia z Livigno;





Zdjęcia jeszcze z ''Pytania na Śniadanie''



Zdjęcia z Zlin'a;


08.12.2013

FB & Informacje

Przepraszam, że ostatnio dodaję notki z opóźnieniem, ale to z powodu braku czasu;/

(08.12)

,,Kolejna Niedziela…  
Jak uważacie, gdyby poniższe zdjęcie miało być "ilustracją" do którejkolwiek piosenki z płyty "(W) inna?" to Waszym zdaniem do której?  

Takie dziwne pytanko…. ciekawi jesteśmy Waszych odpowiedzi…. Pozdrawiamy  
Wasz Fan Team''


----


,,KOMUNIKAT!!!  

Witajcie,  ze względu na docierające do nas niepokojące sygnały informujemy, że JEDYNY OFICJALNY ZLOT FANÓW EWY FARNEJ odbywa się dorocznie w Złotoryi, zaś jego organizatorem jest szef fanclubu Bartosz Łoś. Nie organizujemy żadnych "półzlotów, minizlotów, podzlotów", nie mamy o nich wiedzy, nie uczestniczymy i nie wiemy nic o ich organizacji. Prosimy bądźcie ostrożni i nie dajcie się nabrać. Wszystkich Was zapraszamy na koncerty, po których Ewa zawsze stara się z Wami spotkać, a okazji do takich spotkań będzie w przyszłym sezonie całkiem sporo ;););) my też nie możemy się już doczekać :)
Pozdrawiamy  
Wasz Fan Team''


(07.12)

,,Dobry wieczór!  
Mówią, że lepiej późno niż później… a zatem zachęcamy do głosowania na "Ulubioną rzecz" na Liście Przebojów Radia Zet!
dziękujemy :) Wasz Fan Team''


----

,,Dzis w RMF FM w Szkole Gwiazd juz od 15stej! 
Check it out;-).  

A pro ceske fanousky, tesime se na Vas s kapelou uz dnes v 18h ve Zline na Megakoncerte Radia Cas!''

----

,,:)''


(06.12)

,,Nie mam duzo idoli, nie ma juz duzo wzorcow do nasladowania.. Po Vaclavu Havlovi, Janie Pawle II odszedl nastepny nastepny zwolennik milosci, sprawiedliwisci, uczciwosci i wszystkiego co dobre. Czlowiek przez wielkie CZ. 
Nelson Mandela.  

Nemam mnoho idolů, neni na svete uz moc obdivuhodnych lidi, ktere bychom mohli brat za priklad.. 
Po Vaclavu Havlovi, Janie Pawle II odesel dalsi dobry Clovek, ktery uprednostnoval lasku, spravedlnost, uprimnost a vse co je dobre. 
Odesel Clovek. 
Nelson Mandela.''

(05.12)

,,Ktory nastepny utwor z plyty chcielibyscie na singla?:)''

-------------------------------

Ewa po raz kolejny pokazała, że ma wielkie serce! Mega dziewczyna!:)

''Poznáváte ji? 4 fotografie, na kterých je Ewa Farna ještě pěkné škvrně''

''Najlepsze płyty 2013: wybierz album roku na ESKA.pl - polskie i zagraniczne krążki! Głosuj [PODSUMOWANIE]''

''Farnoholicy czy Directioners?''

''Jest komentarz TVN w sprawie zarzutów Ewy Farnej''

''Farna: Mam dosyć wielki tyłek aby tam pomieścić wszystko''

Nagranie z RMF FM:

''Dereszowska i Farna w "Pytaniu na śniadanie" (ZDJĘCIA)''

04.12.2013

X-FACTOR & DDTVN & ''Świat Się Kręci'' & Zdjęcia

(03.12)

,,MOI DRODZY, 
moze wreszcie czas sie wypowiedziec... 
CHODZI O X FACTOR.  

Narazie media oraz TVN podjeli decyzje, ale ja na temat swojego udzialu w programie narazie NIC NIE WIEM. Nie moge wiec potwierdzic udzialu ani go zdementowac. 
Trwaja negocjacje, ale to dopiero od niedawna. Cala akcja do niedawna dziala sie bez mego udzialu. 
A wiec, nie wierzcie temu, co sama osobiscie Wam tutaj nie potwierdze:).  

Narazie nic nie jest pewne, musze sie zastanowic, bo znam siebie i wiem jak takie programy bardzo mnie pochlaniaja i ile serca i czasu w to wkladam... A jest tez ciemniejsza strona medalu, jak z pewnoscia wszyscy wiemy, trzeba byc przygotowany psychicznie na wszelki atak:).  

Bardzo mi sie podoba propozycja ze wzgledu na ulubionych jurorow oraz stacje, ktora cenie i lubie, jednak jest tez sporo innych faktorow. A poniewaz pojawila sie nowa plyta i przygotowujemy trase, mam na celu przede wszystkim zagrac sporo dobrych koncertow dla swoich fanow. Bede Was informowac tutaj na fanpage oraz oficjalnej stronie ewafarna.pl.  

Dziekuje za zrozumienie. 
Ewa''

Szkoda, bo już się nastawiłam:( Mam nadzieję, że jednak Ewa zdecyduje się na udział w tym programie. 



----

,,Zapraszamy do głosowania na Przebój Roku 2013 w RMF FM W :) W stawce " Znak" i "Ulubiona rzecz". Zapraszamy, zachęcamy, zagrzewamy do głosowania  ;) - WARTO! Wasz Fan Team''




----

,,Cos w tych porankach jednak jest... Dzis Pytanie na Sniadanie a od 18h Swiat sie kreci w TVP1.''

Pytanie na Śniadanie- KLIK


(02.12)

,,Takže co dělají Superstar půlroku po soutěži? Jaro Smejkal natočil klip, na efekt si ještě musíme chvilku počkat. Za to má venku singly Nevermind a PartyLove. 
Čerstvý (a velmi povedený klip!) má kapela Jamestown v čele s Itchem Pčelárem. Příjemnou písničku Rieka si můžete pustit v linku! A výherkyně Sabina Křováková má chytlavý singl Skřítek, který si sama napsala. Pracujte dál a jsme strašně ráda, že si píšete svoje věci! Všem Vám držím palce a kdykoli ráda podpořím''


----

,,Ups… jest nas już tutaj 420 tysięcy… THX :)''


----------------------------

Ewa w Dzień Dobry TVN; KLIK

O małżeństwie, wypadku, muzyce, odpowiedzialności za fanów i X-Factor rozmawialiśmy w Dzień Dobry TVN z piosenkarką Ewą Farną. Czy to już pewne, że będzie czwartym jurorem w popularnym programie? Jaki serial ją fascynuje? Co myśli o małżeństwie i czy chciałby już zostać mamą? Co jest dla niej najważniejsze w życiu? Gdzie teraz bywa częściej - w Pradze czy w Warszawie?






Odcinek  Ewą- ''Świat się Kręci'' KLIK



Więcej zdjęć; KLIK

Zdjęcia z 30 lecie ZR Bledowice;




Zdjęcia z Ostravy;





Więcej; KLIK


Ewa w teledysku '' Dar Serca - Gdy Śliczna Panna''


----------------------------

''Skandal! Ewa Farna nie wystąpi w X-Factor: Nic nie wiem na ten temat!''

''Ewa Farna będzie miała dziecko? "Nie mogę się doczekać!"

Wywiad (2011) przeprowadzony podczas gali VIVA Comet. Jak to nie którzy mówią ze ''starą'' Ewą;)