8.06.2013

Nowy Polski singiel- Znak & Sylwester & Świętochłowice

JUŻ JEST! Nowy POLSKI SINGIEL EWY FARNEJ! Co sądzicie? Podoba się? Mi bardzo :)


Singiel jest również dostepny na Muzodajnia.pl.


Tekst;

Idę sobie pustą drogą 
Życie żyje obok mnie 
Czuje że do nikąd mknę 
Patrzę w cieniu stoją buty 
Widzę je jakby przez mgłę 
Kto to, co to, kto powie co dziwnego dzieje sie?  
Tańczą nagle w krąg 
A ja płaczę 
Mogę uciec stąd 
Majaczę  
Dają znak 
Nie żyj tak Bez wspomnień złości sam 
Leć pod wiatr 
Łykaj świat 
Do szpiku kości tańcz  
W butach tupie nerw i trwoga 
Czy są diabła czy też Boga? 
Jeden diabła drugi Boga 
Płoną we mnie resztki strachu 
Szarość nimi nie pozwala zburzyć murnych własnych granic, nie 
Czemu stoją, czekają na ruch?  
Ta chwila przemija 
Za krótko może trwać 
Odpowiedź czy warto o nią grać 
Uciec stąd 
Zamknąć oczy 
Ujrzeć to 
Widzieć to 
Poczuć to  
Tańczę nagle w krąg 
Potem płaczę 
Mogę uciec stąd 
Majaczę 
Tańczę nagle w krąg 
Ze szczęścia płączę 
Nie chcę uciec stąd 
Majaczę  
To mój znak 
Chcę żyć tak 
To mój znak 
Chcę żyć tak 
To nasz znak 
Chcę żyć tak  
Do szpiku kości 
Nie chcę uciec stąd
Zatańcz ze mną


+Akcja na stronie Farnoholicy.pl;

,,Akcja polega na wykonaniu sobie zdjęcia, na którym będziecie trzymać kartkę na której widnieć będzie jedna linijka tekstu nowej piosenki Ewy.
Tak wykonane zdjęcie wysyłacie na adres; kontakt@farnoholicy.pl a w tytule wpisujecie ZNAK.
Z otrzymanych od Was zdjęć stworzymy wideo i opublikujemy w serwisie YouTube. Tak jak z każdą naszą akcją – filmik zostanie przekazany Ewie :)
Na Wasze zdjęcia czekamy do 14 czerwca do godziny 15:00''


-----------------------

Ewa wraz z Jarem Smejkalem (uczestnik SS) podczas występu nagrywanego do Sylwestra 2013 już teraz w Czechach.



-----------------------

Pamiętamy o głosowaniu na hit 50-lecia..;)

Oraz tu wpisujemy w propozycjach; Ewa Farna- Znak;
Lista Przebojów Radia ZET

http://www.eska.pl/decyduj

http://www.eska.pl/hity

''Ewa Farna całuje się z... ???''
http://www.eska.pl/hotplota/news/ewa_farna_caluje_sie_z/70600

''Mamy nowy przebój Ewy Farnej!''
http://afterparty.pl/topTrendy-newsy_artykul,11892.html?cmc_id=

-----------------------

Z facebooka Ewy;

(06.06);

,,Pozor! 
Kašpárkohraní se přesouvá před oboru Hvězda v Praze 6 na Vypichu, kde otevře své brány v neděli 16. června od 12 do 19 hodin.  

FanTeam''



(07.06);

,,Aaale bedzie szal dzisiaj!;-) Swietochlowice!'

----

,,Dziękujemy bardzo Świętochłowice !! 
Chce jeszcze raz bardzo przeprosić, ze podpisywałem tylko pare minut, ale niestety musieliśmy bezpośrednio wyjechać do Sopotu by zdążyć dojechać na próbę...dziękujemy za zrozumienie. Jutro na TopTrendach premiera telewizyjna letniego singla. Do zobaczenia przed telewizorami!;-)''


-----------------------

Zdjęcia ze Świętochłowic;

Przed koncertem  z Marylą Rodowicz





Nie jesteś wyspą

Poznasz mnie bo to ja 

La laj laj

-----------------------

Przypominam, że juz dziś o 20:00 Ewa otwiera Top Trendy w Sopocie! 
A jutro koncert na Warszawskim Bemowie, na którym mam nadzieję się pojawię;))
Z A P R A S Z A M Y!

via.Dirty Fingers

10 komentarzy:

  1. WoW
    To się nazywa Farnoholiczka :)
    U nas w klasie jest jednen taki chłopak, który jest MEGA Wielkim Farnoholikiem :)
    Chyba podam mu link do tej stronki.
    Obsewujemy?
    http://wikamilikalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Znak jest świetny *____*
    Ps.
    Jestem Farnoholikiem od 4 lat ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo gratuluję :) Ja również jestem od 4 lat;d

      Usuń
  3. K.M
    Piosenka super bardzo mi się podoba i muwisz Daria,że jedzież jutro do Warszawy,fajnie masz.I napiszesz mi jak było na tym koncercie ok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli pojadę to oczywiście, nawet specjalną notkę zrobię :)

      Usuń
  4. fajna ta piuosenka, ale jeszcze jej nie słyszałam ale wydaje sie byc fajna :)

    Żyję chwilą
    Na drodze do szczęścia

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. a wiadomo coś w sprawię czeskiego singla ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie jeszcze nic nie wiadomo;// Sama jestem ciekawa;P

      Usuń
    2. okey dzięki ;P ogólnie fajnie że prowadzisz tego bloga bo można się dużo dowiedzieć :)

      Usuń
  6. Niesamowita jest ta piosenka. Bardzo mi się podoba, jestem ją zachwycona.
    IW

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!