25.06.2013

Dopiewo&Sandomierz & Znak

(22.06);

,,Dotarlam;-)! Witam Dopiewo, startujemy dzis o 21:00. Kto bedzie?''



,,Dopiewo dziekujemy!!!!!!!! Jutro Sandomierz;-)''


Zdjęcia z Dopiewa

Przed koncertem z Natalią, która wygrała konkurs na http://projektprofun.pl/
Nagrodą była możliość zaśpiewania z Ewą Nie Przegap. 





,,Masz podpisuj;-D''



Bez Łez

Nie jesteś wyspą

Cicho

Nie chcę się bać

EWAkuacja

Ekranowa Lalka- DANCE

EF&Natalia Nie przegap 

Znak

+Wideo od Projekt ProFun;

(24.06);

,,Troche slabo widac, za to porzadnie daliscie czadu Sandomierz! Dziekujemy! Widzimy sie w przyszlym tygodniu. 
28.6. Łódź 
29.6. Prchatice 
30.6. Elbląg i Kartuzy''


Kolejny koncert przegapiłam.. Tym razem nie spowodu dojazdu, pogody itp. jak na złość rozchorowałam się i nie miałam siły żeby po prostu pojechać. Pech.... A już się nastawiłam.;P  Mam tylko nadzieję, że uda mi się spotkać Ewę w tym roku:) 

Zdjęcia z Sandomierza;








reszta zdj;

Bez Łez

La la laj

Przedstawienie zespołu;

Tam gdzie nie ma już dróg

Cicho

Ekranowa Lalka

Znak 


EwaFarnaTV szykuję dla nas relację z Sandomierza, która lada dzień powinna się pojawić:)
+ Na obu koncertach nie było Lukasa (perkusisty Ewy)- w zastępstwie był Patryk. 

----

(25.06);

,,Jiz za chvili v Sama doma! Zapnete CT:-)''

Ewa od 25min.;


(24.05);

,,Insomnia... 
Za kilka godzin trzeba wstac. Sandomierz inspirujace miasto. 
Sporo sie we mnie dzieje. 
Zapisuje swoje mysli. Tak trudno je jednak poskladac w rym. Czy macie czasami odczucie, ze za euforia kryje sie nieporozumnienie? Ze obowiazek plynie z slow milosci? Ze pozory myla a energia nie przeplywa? 
... Mowie powaznie a i tak watpie, ze cel naszych mysli sie spotyka. 
Ciekawe to uczucie... 
Jednak mialam potrzebe, moze do kogos to trafi:-). I tak... Bardzo dziekuje za dzisiejszy koncert Sandomierz!  

Wasza E. 
P.S. Uwielbiam chlopakow z mojego zespolu . Praca, przyjazn, roznorodnosc, porozumienie.''


-------------------------

Inna wersja Znaku- moim zdaniem lepsza:) 



+Znak w Gorącej 20 radia ESKA trafił na (aktualnie) 19 miesjce. 
Głosujemy!



-------------------------

''Horodyńska o Farnej: "KOMPLETNA KATASTROFA!"

Katastrofa to jest z tej Horodyńskiej:)..... 

6 komentarzy:

  1. Koncert w Sandomierzu najlepszy <3
    Tylko towarzystwo (nie chodzi o fanów EF ) z Sandomierza i okolic nie fajnie sie zachowywało... Piwo to chyba główna atrakcja była

    OdpowiedzUsuń
  2. Koncert w Sandomierzu był świetny :) Szkoda tylko, że ludzie cały czas się pchali :/

    OdpowiedzUsuń
  3. K.M
    Fajne koncerty szkoda,że mnie nie było w Sandomierzu,a ty się Daria nie przejmuj jeszcze mnóstwo koncertów Ewki przed tobą,i wracaj szybko do zdrowia.A co do tej Horodyńskiej i tej Fijał to niech się one lepiej nie wypowiadaja na temat Ewki bo Ewka w każdym stroju wygląda pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      A mówiąc o tych paniach to się zgadzam ;))

      Usuń
  4. UWAGA WAZNY KOMUNIKAT
    RICCO WYDAL NOWA PIOSENKE.Już można wbić na youtube i posłuchać jego nowej piosenki [KLUBOWA] prosze cie Daria abyś udąstępniła ją w następnej notce i wogóle udostępniaj ja wszędzie gdzie się tylko da i was wszystkich prosze którzy wchodzicie na tego bloga udąstępniajcie rozsyłajcie znajomym i wogóle.Wiem,że to jest blog o Ewce i też jestem jej fanką ale pomóżcie macie własne blogi udostępniajcie z góry dzięki RICCO-KLUBOWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opanuj się załóż własnego bloga a nie tu

      Usuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!