27.03.2013

Pnś & Shape & życzenia od Ewy & pierwszy rok bloga

Jeszcze zanim przejdę do podsumowania 1 roku bloga, podam najnowsze informacje ;))

Ewa jednak nie było w Pytaniu na Śniadanie, ponieważ nie mogła przyjechać

Wypowiedź Pauliny Drażby- Kamińskiej- prowadzącej ''Czerwony dywan'' w PNŚ;


Wypowiedź Ewy;


Myślę, że to wszystko wyjaśnia :)

+ około godz. 19-20 ma tutaj pojawić wywiad z Ewą (http://www.facebook.com/pytanienasniadanie?ref=ts&fref=ts) więc warto pilnować :))


------------------

Okładka najnowszego magazynu ''Shape'';

wow *.*


Skan od Ewa-Farna.net

''Farna chwali się brzuchem! "SCHUDŁAM 8 KILO!"

------------------

Życzenia Wielkanocne od Ewki; 

,,Kochani Farnoholicy!
Z okazji zbliżającej się Wielkanocy chciałam Wam życzyć.....
duuuuużo słońca!!! :) :) :) 
A tak zupełnie serio to życzę Wam samych serdecznych spotkań świątecznych 
W rodzinnym gronie, wiosennego nastroju, spokoju, ciepła i miłości
I mokrego poniedziałku!!!''


------------------

27.03.2012 (ciekawostką jest, że Ewa też tego dnia tylko, że bodajże 2009 r. założyła fan-page na Facebooku!) 

Właśnie wtedy założyłam tego bloga z myślą o Fanach Ewy. Uwielbiam go prowadzić i mam nadzieję, że Ewa kiedyś powie ''wielkie dzięki za to co robisz''. W końcu gdyby nie Ona tego bloga by nie było. 

A do Was czytelników ślę podziękowania za to, że wchodzicie, czytacie, komentujecie ;))
Jesteście naprawdę wspaniali i uwierzcie, czytając te miłe słowa czy to na e-mailu czy tutaj bardzo miło mi się robi :) Mam satysfakcję, że nie piszę sama dla siebie. 
Jeszcze raz DZIĘKUJĘ! :) 


Statystyki od założenia bloga; 

Wejścia- 86960

Obserwatorzy- 216

Ogólnie; 


Wejścia;



+ zauważyliście nowe tło? ;)) 

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ewkę *-* Choć fanką niestety nie jestem. Najbardziej podobała mi się piosenka ,,Ewakuacja". Fajne tło!
    Pozdrawiam i jeżeli będziesz miała czas to zapraszam do mnie
    http://tajemnicedylana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ewe i ciebie Daria, ponieważ założyłaś tego wspaniałego bloga.
    Daria czy Ewa wie że istnieje ten blog.
    IW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy wie, aczkolwiek kilka razy podrzucałam Jej na tablicę linki do tego bloga :))

      Usuń
  3. K.M
    Nie śledze tego bloga od początku jego powstania ale to najlepszy blog jaki kiedy kolwiek widziałem.Dużo się można z niego dowiedzieć,na bieżąco dodawane notki no i fajne oprawy graficzne [zauważyłem nową].Zgadzam się ,że gdyby nie Ewka to tego bloga by nie było jednak w tobie Daria największa zasługa ,że on istnieje.Lubie cię i podziwiam za kawał tak dobrej roboty i za ten poświęcony czas który przeznaczasz na prowadzenie tego bloga.I niech on istnieje jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem jej wielką fanką, ale trzeba jej oddać że ma śliczny głos! :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. cały ten blog jest po prostu mega !
    tła świetne :) i Ewa super wyszła na okładce tego magazynu :D
    http://dominikay-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne tło blog mega :3 lubie Ewe <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa Farna jest najlepsza <3 Widziałam ją na żywo *.* Świetny blog zapraszam do mnie :
    http://i-love-it-by-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog!
    Można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy związanych z Ewą Farną^^

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!