18.03.2013

Aktualizacja zakładek & Andel & Super Star & Wywiad & trasa koncertowa & kino Polska

Aktualizacja zdjęć w zakładkach!
Ewa Farna- rodzina
Ewa Farna- skład zespołu

Ewa wczoraj pojawiła się na czeskiej gali- ''Andel''. Na początek dała krótki występ z tancerzami, a potem udzieliła kilka wywiadów.

Cała gala do obejrzenia na tej stronie (Ewa jest na początku);
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10563134861-ceny-andel-2012/21354215410/

Tak wyglądała podczas występu;o


A tak po występie;




''To je síla: Ewa Farna odkryla dekolt a nechala nám nahlédnout do jeho útrob''

---------------

Z fb Ewy (17.03);

,,Uz dnes ve 20:20! Jeee ja se tesim na ty nase talenty. Budte s nami!''

tłumaczenie;

,,Już o 20:20! Ja się cieszę na nasze talenty. Bądźcie z nami!''



Zdjęcia z wczorajszego ''Superstar'';





---------------

Cały wywiad z Ewą z  13.2.2013 w talkshow 7 pádů Honzy Dědka.



---------------

Co do nadchodzącej trasy koncertowej Ewy- cierpliwości. ;))


---------------

Ewa przed kamerą 'kino Polska'- efekt już wkrótce. :)


---------------

Wywiad z Tomasem Laciną (basista w zespole Ewy);

Ewa Farna: Absolutnie nie mam czasu na biby i domówki (Agencja TVN/x-news);

Ostatnie dni głosowania! Pomóżmy Ewie wygrać! :)

8 komentarzy:

  1. masz tutaj wywiad z Ewą bo jak widzę nie ma go , dokładnie patrzyłam:D

    http://www.kotek.pl/kotek/10,91192,13567743,Ewa_Farna__Absolutnie_nie_mam_czasu_na_biby_i_domowki.html?bo=1

    temat:
    Ewa Farna: Absolutnie nie mam czasu na biby i domówki (Agencja TVN/x-news)
    IW

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :) Niestety filmików nie obejrzę, bo net mi pada :( Super blog. Obserwuję :D
    http://sunshine-in-the-darkness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. K.M
    Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjrzyjcie się uważnie, tak wyglądają PRAWDZIWE cycki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewunia jesteś boska

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!