24.03.2013

KCA & New fot. & Bratyslava

Pamiętacie o gali KCA? Dzisiaj ma być wyemitowana w TV, ale już są wyniki!
Ewa zdobyła pierwszą w historii statuetkę Kid's Choice Awards! 

G R A T U L U J E M Y i życzymy dalszych sukcesów :) 

Ewa nie pojawi się na gali, ponieważ dzisiaj ma kolejny odcinek na żywo w czeskim ''SuperStar'' 

+kawałek wywiadu w którym Ewa wypowiada się m.in o Fanach;

,,Mam tak fantastycznych fanów, wiernych i śledzących każdą nominację... Ja nawet bym się nie dowiedziała o nagrodzie, gdyby nie oni... a tu wygrana! Jestem tak bardzo wdzięczna, to jest niesamowite wyróżnienie, o randze międzynarodowej. To są przecież znane światowe nagrody, a dzięki moim fanom mogę być wyróżniona jako jedyna Polka.''


''Kids Choice Awards 2013: Kristen Stewart oblana zieloną mazią. Ewa Farna też triumfuje''



--------------

z fb (22.03);

,,V minulém roce díky vaším hlasům Ewa dosáhla v anketě TýTý na krásné 3.místo. Rok se s rokem sešel a tato "zrcadlová" anketa je tu zas. Pokud chcete svojí oblíbenou zpěvačku znovu dostat na bednu, můžete hlasovat zde:''


--------------

Nowe zdjęcie od Dirty Fingers; 


--------------

Zdjęcia z wczorajszego koncertu w Bratyslavie; 

na próbie;


na koncercie;









buty Ewy;


,,Sama sobě'';




,,Obrazová vílá''

+ ostatnio przeglądając posty zauważyłam (http://ewaa-farnaa-ef.blogspot.com/2013/03/zdjecie-z-fanem-premiera-filmu-sesja-fb.html), że pewna osoba próbuje wmówić innym, że poniżej na zdjęciu (od lewej) jest brat Ewy.. To nie jest na 100 % Jej brat, tylko fan.

11 komentarzy:

  1. Fajny blog. Można powiedzieć, że lubię Ewe. Nie zawsze, ale jednak. Ma kilka naprawdę fajnych piosenek i wgl jest spoko. Zapraszam do mnie :)
    http://dream-life-in-real-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajną miała tą bluze czy co to tam było w moro :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. uważam, że jest świetna wokalistką ;)

    Bardzo szczera, przyjazna. Dziewczyna robi to co lubi i jakoś nie ma z nią różnych " afer ". Podziwiam za głos i życzę jej wiele sukcesów

    mydreamworlld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że Ewa wygrała. Widać że farnoholicy są z nią nadal i nigdy jej nie opuszczą.
    IW

    OdpowiedzUsuń
  5. JEST! WYGRAŁA! MOJA EWAAAAA!

    OdpowiedzUsuń
  6. K.M
    Gratulacje Ewcia za wygraną.A co do tego czy to brat czy fan Ewy na tym zdjęciu to nie byłem pewny na stówe ale wydawało mi sie,że to bardziej jednak fan.Nie wiem czego ta osoba wprowadzała w błąd ale widać jaka z niej Farnoholiczka a mówiła na ciebie Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny masz racje. Chciałam napisać to samo , ale za bardzo nie wiedziałam jak. :c
      IW

      Usuń
  7. Świetny blog ! Widać, że jesteś ogromną fanką Ewy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty O.o
    zakochałam się w nich
    Ewa ślicznie wyglądała na koncertach
    Zapraszam:
    http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja dawno u Ciebie nie byłam!! o.O
    pseplasam :(
    Ale zdziwiło mnie, że nadal prowadzisz tego bloga, zdziwiło oczywiście w pozytywnym znaczeniu!! Bo jest super! Widzę że się pozmieniało, ciągle jest ciekawie, nigdy nie jest monotonnie, wgl - 'cud miód i orzeszki'
    ;)) Zapraszam do siebie , też się troszkę pozmieniało.
    nie-legal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!