02.06.2012

Występ w Opolu & DDTVN

Wczoraj Ewa wystąpiła w Opolu ! Dziewczyna dała czadu !


A jak waszym zdaniem wypadła Ewa ? :)

Wywiady z Ewą :



                  

Zdjęcia z próby generalnej :




zdjęcia z festiwalu : 





"Ewa Farna w świetnej formie po wypadku (FOTO+VIDEO)"

-------------------------------------------------------

T-eam Ewy napisał na fb :

"Pragniemy poinformowac, iz Ewa udzielila JEDYNY eksklusywny wywiad dotyczacy wypadku. Material bedziecie mogli obejrzec w niedziele w DDTVN. Do zobaczenia dzisiaj przed telewizorami, Festiwal w Opolu, Ewa wykona utwor z lat 60tych i po 6miesiecznej przerwie cieszy sie, ze moze wystapic scenie."

Czyli w niedziele w DDTVN zobaczymy jedyny wywiad o wypadku ;) - zapraszamy !

+ w Niedziele koncert Ewy w Jastrzębiu !

13 komentarzy:

  1. Świetniee.! podoba mi się ten blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ma cudowne włosy i miętową sukienkę :D na pewno będę oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie jej w kolorze miętowym Fajny blog:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju. Bardzo mi się podoba Twój blog! :)
    Widać, że jesteś jej fanką, po tak wspaniałych opisach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do ewy nie pasuje ten kolor włosów :/
    Zapraszam do mnie http://iloveitblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog:) ma super sukienke:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne śpiewała ! Naprawdę bylam pod wrażeniem ! :D Zarówno ona jak i Kamil Bednarek dali czadu <3 a co do jej koloru włosów, to faktycznie nie pasuje jej i nie podoba mi się taka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że Ewa już się lepiej czuje... Mam nadzieję, że z tego wyjdzie, a My, Farnohilicy zawsze będziemy przy niej :D Ewka dając świetny występ pokazała, że kocha śpiewać i kocha Nas :* I chwała jej za to :P
    Świetny blog xD
    Zapraszam do mnie http://zamykamyumysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa ma super głos, dobrze, ze jest już zdrowa i śpiewa :)
    zapraszam do mnie : http://be-strong-belive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że już z nią wszystko ok ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia ale oze dasz jasniejsze tlo

    zaprasza do mnie http://zyciealicebeliger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo super zdjecia i profil bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!