16.06.2012

Ewa Farna w strefie Kibica we Wrocławiu & koncert w Człuchowie

Właśnie rozpoczął się koncert Ewy w Strefie kibica we Wrocławiu !

Piosenkarka napisała 2 godz temu ; 

Juz za chwile!!! Strefa kibica! Wroclaw! POLSKA-CZECHY...kto wygra?

Jak mi wiadomo Ewa jest sercem z Czechami , a duszą z Polską :)

Już od rana w tv można było usłyszeć o koncercie Ewy , wszystkich którzy teraz nie mogą tam być zapraszam do oglądania koncertu przez internet za pośrednictwem tych stron ; 



Trochę tam widać Ewkę :D zauważyłam , że ma flagę Czech i Polski na policzku . 



"Ewa Farna zaśpiewa przed meczem Polska-Czechy. Komu kibicuje?"

"Farna TWARZĄ meczu Polska - Czechy"

+ EF24.com coś zapowiadali , że będzie relacja z tego koncertu ^^

----------------------------------------------------

Wczoraj był koncert Ewy w Człuchowie ;)  

Filmiki ; 

"Wyrwij się"

"Bez Łez"


                 

Na razie tyko tyle filmików znalazłam , potem jak znajdę inne to na pewno dodam :)

zdjęcia ; 




7 komentarzy:

  1. Fajne fotki : >> Dodaje,do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy blog. Też uwielbiam Ewę Farne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :) Szkoda że nie mogłam tam być ;(
    Podobno Ewa z fanami śpiewała Koko Euro Spoko :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog ;D
    Byłam akurat w strefie kibica ;D
    świetnie to wyglądało ^^
    Jeszcze raz, ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam :)
    Jestem fanką Ewy, widzę, że blog się rozwija :) Szkoda, że mnie tam nie było.. Ponoć Ewa śpiewała Koko Euro Spoko hehe :D
    No nic może uda mi się być na innym koncercie, a ja zapraszam na mój blog www.the-olikasa.blogspot.com - będę wdzięczna za komentarz i dodanie do listy obserwowanych :P
    Pozdrawiam, Olikasa :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!