4.06.2012

Koncert Ewy w Jastrzębiu - Zdrój

Ewa napisała po koncercie ;

"Dziekuje bardzo za suuuper atmosfere na wczorajszym koncercie!! Byly juz linki na mego klawiszowca oraz perkusiste.. To teraz moj gitarzysta Martin, just enjoy! Mam super zespol! "

"Bez ciebie"

Ewa w pewnym momencie powiedziała "...Bez Was nie dam rady..." 



"Wyrwij się"

   


Kilka zdjęć :






----------------------

A teraz z innej beczki :

"Orły polskiej muzyki - zobacz naszą kadrę na Euro!"

"Farna przekreśliła swoją przyszłość?"

"Korwin-Piotrowska o Farnej: Pijana idiotka!"

wkurza już mnie ta Korwin- Piotrowska... Co ona sb wyobraża -.-  Ewa już   przez nich za dużo łez wylała..

5 komentarzy:

  1. Podoba mi się twój blog...wstępuj na mój,ja też to będę robić ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za kolejną porcje informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej, ja będę na koncercie w Józefowie w sierpniu! już nie mogę się doczekać !! http://zamykamyumysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, szkoda, że Jastrzębie jest tak daleko ode mnie ;( i szkoda, że w te wakacje nie będę na zadnym jej koncercie ;( A no i dokładnie to samo pomyślałam o tej korwin-piotrowskiej, jak to przeczytałam wcześniej na pudlu. Niech lepiej ta pusta, tleniona prukwa sie nie odzywa, bo tylko u Farnoholików sobie grabi...

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAN CIĘ

    TWOJA SIOSTRA

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!