29.05.2012

Pytanie na śniadanie & wywiad z Leszkiem Wronką & portale plotkarskie & uwaga

Przepraszam  , że nie napisałam tej notki wcześniej , bo nie miałam dostępu do internetu ...

------------------------------------------------------

O wypadku Ewy w pytanie na śniadanie :


-----------------------------------------------------

wywiad z menadżerem Ewy również o wypadku ;

http://www.se.pl/rozrywka/plotki/leszek-wronka-menedzer-ewy-farnej-o-wypadku-ewa-przecenila-swoje-sily_259551.html


-----------------------------------------------------

"Samochód Farny został jej podarowany przez dilera w ramach promocji!"

"Straci prawo jazdy NA... 10 LAT?"

"Znamy maturalne wyniki Ewy Farnej!"

"Doda krytykuje Farnę za jazdę po pijanemu!"

"Farna uświadamia sobie, co strasznego zrobiła"

-----------------------------------------------------

Na TVN o 19:50 już dziś ( 29.05.12 ) w programie Uwaga można będzie obejrzeć reportaż na temat wypadku Ewki . Zapraszamy !

"Ewa Farna to młoda wokalistka wspinająca się po szczeblach kariery. Ostatnio zrobiło się o niej o głośno z powodu wypadku drogowego. Piosenkarka straciła kontrolę nad autem, które prowadziła. - To jest drzewo, w które uderzył bokiem samochód. Kierująca jechała z Trzyńca. Tu zjechała do rowu, przejechała jeszcze odcinek drogi i w tym miejscu zderzyła się z drzewem, stroną od pasażera. Ta strona auta była całkowicie zdemolowana. Potem auto przejechało jeszcze kawałek i tam zatrzymało się w polu - mówi policjant."


10 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym wypadku, w sumie dziewczyna miała szczęście, że nic bardzo poważnego jej się nie stało, bo mogła nawet zgnąć...
    No nic, tak poza tym to ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog!
    ZApraszam do mnie : http://charoot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam gdzies otym .
    Swietny blog:)
    zapraszam do mnie kookeshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o tym. Moim zdaniem nie powinna robić takich rzeczy. Mimo wszystko może dla kogoś jest autorytetem...
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie powinna , wgl wsiadać za kółko jak była zmęczona , ale co się stało to się nie odstanie ... Każdemu może się zdarzyć , ja tam dalej ją lubię i dla mnie jest autorytetem i zawsze będzie ...

      Usuń
  5. no głupio z tym wypadkie wyszło. no ale piosenkarka tez człowiek ;d zdarza sie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny blog ;) na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę ;)

    without-the-stars.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. coś tam o tym wypadku słyszałam .

    Fajnyy blog !!

    Zapraszam do mnie :
    http://site-models-picture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog! ty chyba naprawdę lubisz Ewę Farnę :))

    http://themargaretb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog zapraszam też na mój : kolonijnewspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!