4.05.2012

FB & terminy matur & relacja z koncertu

Ewa napisała na fb ;

"I jak u Was z maturka moi mili? Jak juz wielokrotnie powtarzalam, mnie obowiazuje czeska ustawa, wiec ja nie pisalam dzisiaj matury. Chociaz pisemne juz mam za soba, jeszcze ustna mnie czeka... Mam nadzieje, ze u Was dobrze poszlo!:) Kurde, czas nieublagalnie leci a ja wciaz taka glupia...:/ Ksiazka na dzis: J. Steinbeck- Myszy i lusze. Sle buziaki!"

My oczywiście Ewce życzymy powodzenia na egzaminach ustnych :)


----------------------------------------------------------

Harmonogram matur w Czechach ;

  • 2.05 - język czeski
  • 3.05 - język angielski
  • 10.05 - WOS
  • 13.05 - język polski ( ponieważ Ewa chodzi do polskiej szkoły w Czechach musi też zdawać j.polski )
+ egzaminy ustne 


--------------------------------------------------------

EF24 dodało kolejną świetną relację tym razem z koncertu w Trzyńcu (28.04.2012 ) . Są ta m.in wywiady z fanami , Ewą z którego można się dowiedzieć o maturze , x - factor oraz o nowym singlu . Zapraszamy !


               

Kilka zdjęć z relacji ; 



10 komentarzy:

  1. ale Ewkaa ma teraz fajne włosyy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pasują jej takie włosy, lubię Ewe.
    Jest zdolna i wogóle.
    Super blog będę zaglądała.
    Dodałam się do obserwatorów liczę na rewanż ; 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee ma super włosyy . !! xd
    na egzaminah na pewno dobrze wypadniee . !
    Superr blog , też będę zaglądac p .
    kciuksy za ewkee . !

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się przyzwyczaić do jej nowej fryzury ale jest ok

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda super w tym kolorze włosów:P
    Wpadniesz: http://bedtime-story-iska.blogspot.com/ --->nowy wpis

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać że lubisz Ewę. <3
    Chyba będę tu częściej . :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog ! Bardzo ciekawy!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jest ten blog. Zapraszam na mój http://gdy-zapada-zmierzch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Do twarzy jej w czerwonym ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!