21.01.2013

Rekrutacja & Fb & portale plotkarskie & Super Star & Koncert

Z powodu, braku czasu na tego bloga, poszukuję osoby do pomocy, która by pisała notki, szukała informacji. Chętni muszą przede wszystkim ;

  • Interesować się Ewą - to jest najważniejsze :) 
  • umieć posługiwać się blogspotem (strona na której jest założony ten blog)
  • mieć trochę wolnego czasu 
W swoim 'cv' napiszcie jak się nazywacie, ile macie lat, jak długo się interesujecie Ewą, czy prowadzicie jeszcze jakieś strony. + podajcie swój numer gg ;) Zgłoszenia przesyłam na ; dariaxd@windowslive.com

Resztę uzgodnię. 

LICZĘ NA WAS! :) 


Z facebooka (20.01) ;

,,That kills me. A looooooot of energy! Crazy- I love this boy, I love his ability, I love that song and his version of it!!!! Have a nice dreams....''



 (18.01) ;

,,♥ The night like this..'' 



-----------

''Video: Ewa je regulérní blázen! Tvrdí Soukup i Habera!''

''Ewa Farna: Chcela som byť princezná a nie speváčka! Nevyšlo mi to''

''Maciej Nowak o młodej wokalistce: "ale mi się podoba pucołowata Ewa Farna"

-----------

Emisja programu ,,Super Star'' już od 10 lutego. Dla tych którzy nie mają TV Nova, odsyłam tutaj ; http://tv.blbne.cz/2204-tv-nova-vlc-online-tv-zive-vysielanie.html 


-----------

Kolejny potwierdzony koncert! Tym razem Ewa razem z.. Marylą Rodowicz wystąpi na obchodach 700-lecia Świętochłowic. Wszystkich chętnych zapraszamy!



-----------

+ sesja Ewy do czeskiego magazynu ''OK!'' ;

-----------

Nieoficjalny teledysk do ,,Nie jesteś wyspą'' ;) Jak dla mnie świetny! 


4 komentarze:

  1. Świetny blog. Chciałabym Ci pomóc prowadzić tego bloga ale sama na swojego nie mam czasu ale mam nadzieję że wpadniesz http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chętnie Ci pomogła ale nie mam czasu już ledwo na swojego ale kocham EWE:*
    Fajny ciekawy post! Bardzo mi się podoba:D
    Masz świetnego bloga:**
    Czy możesz też zajrzeć na mojego?
    trendy-colours.blogspot.com
    Obserwujemy? Odpisz na moim blogu:** Możesz przy okazji skomentować? BD wdzięczna:) xd

    OdpowiedzUsuń
  3. K.M
    Swietna sesja.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!