23.01.2013

Nowa Współautorka Bloga & Fb & SuperStar

Cześć! :D  Z przyjemnością informuję, iż zostałam współautorką tego bloga, z czego
niezmiernie się cieszę! ^^
Może krótko opowiem coś o sobie :P
Mam na imię Zofia i mam 11 lat. Interesuję się Zjawiskami Paranormalnymi, Titanic'em,
i oczywiście Ewą Farną ^^




-------------------------

Z Facebooka Ewy (21.01):

,,Czy ja naprawde wybralam kierunek humanistyczny..? Trzymam wszystkim studentom kciuki za jak najlepsze wyniki!"




(22.01)

,,Haha moj pokoj to inny swiat. Zasluguje na nazwe!! WKuwejt!;-D"

----------------------------------
Filmiki z SuperStar:



7 komentarzy:

  1. Ewuńka!! :D

    U MNIE NOWY WPIS!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA&OBSERWOWANIA! :)))

    fighting-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahhh ta Ewa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne filmiki. Uwielbiam Ewę. http://klaudussia-hehe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę te filmiki oglądać i oglądać : )
    Powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już wszystko co dobre chyba powiedziałam na temat tego bloga ! :D
    kocham go ♥

    zapraszam na nowy rozdział : http://siatkowka-to-cale-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. K.M
    Patrząc na te notatki to nie wygląda to za pięknie ale trzymam kciuki za Ewe i mam nadzieje,że wszystko zaliczy.I dobrze,że znalazłaś osobe która pomoże ci prowadzić tego bloga bo samej zapewne byłoby ci ciężko.Bo jak nie patrząc trzeba na to troche czasu poświęcić a są przecież też inne obowiązki.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!