7.04.2012

Życzenia wielkanocne od Ewy

Na oficjalnej stronie Ewki pojawiły się życzenia wielkanocne;

''Farnoholicy !
Święta zbliżają się wielkimi krokami i z tej właśnie okazji chciałabym Wam życzyć tego czego sami sobie życzycie !
A tak na poważnie to życzę czasu , który będziecie mogli spędzić w gronie najbliższych , dużo radości , zdrowia bo bez niego nie ma nic i mokrego poniedziałku z sikawek!
Przeżyjcie te święta nie tylko na talerzach ale i w sercach.
Wesołych świąt !!!
Ewa Farna  ''

:)

20 komentarzy:

  1. Super blog. Ciekawe informacje o Ewie :) Będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za odwiedzenie mojego bloga. Ja również będę zaglądać tutaj tak często jak tylko będę miała możliwość ;-)
    Powiem Ci szczerze, że ja też kiedyś byłam fanką Ewki ;-))). Teraz już nie jestem, ale nadal bardzo ją cenie :).
    Buziaki ;-***
    Obserwuję.^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo :) Ewa Farna ; ) i jej wielka fanka ; ) Pozdrawiam obie dziewczyny . Piękny blog.! i ładnie dobrane tło. I like it!

    Dzięki za kom. u mnie - http://ewaa-farnaa-ef.blogspot.com/ .
    Merci boucoup <3

    OdpowiedzUsuń
  4. z przyjemnością będe obserwować tego bloga
    http://niedostepnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + chciałabym zwrócić uwagę na kolor czcionki na blogu - jest mało widoczna ;-)

      Usuń
    2. rzeczywiście - masz rację ;)
      już czcionka poprawiona :>

      Usuń
  5. super ; *
    Zapraszam do mnie i do obserwacji
    Ja już obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny blog. Szczególnie podoba mi się nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny blog;)U mnie jest konkurs można wygrać buty i biżuterię za bardzo niewiele;) Polecam i zapraszam:).
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny blog, widac że uwielbiasz Ewe Farne, naprawde ze świecą szukać takich fanów:)
      Piękne te jej życzenia Wielkanocne :)

      Usuń
  8. Bardzo fajny blog. Nie są to jednak moje "klimaty". Tło na blogu mi nie pasuje i te posty tak jak by chaotycznie wygladają.. nie wiem czemu, może przez kolor... w każdym bądź razie mam takie wrażenie :) Ogólnie: Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne życzenia wielkanocne !
    Fajny blog . ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się twój blog. Wesołych Świąt.
    III rozdział, znowu pisze bo nie wiem czy chcesz być informowana , bo nic nie pisałaś pod ostatnim.
    http://historyofmylife.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny blog! ; )) A tu masz link do bloga, na którym bd super rozdanie!! ; )) http://www.p-s-fashion.blogspot.com/2012/03/83-rozdanie-buty-deezee.html Pa ; **

    OdpowiedzUsuń
  12. ` Bardzo podoba mi się twój blog ! ; **

    + Obserwuję i liczę na to samo : P ♥♥ !

    OdpowiedzUsuń
  13. Super blog , podoba mi się. :>
    zapraszam do mnie : http://zyciowerozkminy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O ile dobrze pamiętam już u Ciebie byłam! Blog podobał mi się wtedy i podoba się teraz. Widać, że piszesz go z pasją!
    Pozdrawiam ! i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog,uwielbiam Ewę Farnę.. : ))

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!