22.04.2012

Cicho w ''Bitwie na głosy ''

We wczorajszym odcinku ''Bitwy na głosy '' 3 uczestniczki programu z grupy ; Meza , Kamila Bednarka i Ryszarda Rynkowskiego wykonały utwór Ewki ; "Cicho'' .
I jak wam się podoba ?

Wypowiedź Ewy o występie ;

''ezeli juz walka to powinna przeprowadzic sie droga dyplomatyczna. Ile krzyku moze pojac cisza..  ( tak jak w wrzasku , ktorego tyle naduzwamy, kryje sie wiele pustych slow).Miło więc uslyszec, jak sie walczy na glosy cichem...:)

(Ps.Dziekuje za to , ze Cicho ma taki status, iz moze byc wykonywane przez innych artystow.Milo sie robi:) )


10 komentarzy:

  1. Mi tam i tak bardziej podoba się wykonanie Ewki. Ale trzeba przyznac, ze ta Dorota (ta we włosach na chłopaka ) ma całkiem fajny głos ;D
    U mnie nowa notka : www.seansomaniacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Te dziewczyny oglądałam, nawet ładnie śpiewały.
    Polecam blog: pandowy-mix.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wykonanie Ewki.
    nie przepadam ze nią bardzo bardzo ale ją szanuje. widać że ty jesteś jej fanką dlatego twój blog jest bardzo fajny :)

    invenit.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny blog :D bardzo fajny wyglad itp.
    zapraszam do mnie :D http://kolorovy-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog podoba mi sie :) I dziękuję za komentarz na moim blogu ;*

    Pozdrawiam
    Ayame~

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo , szkoda ze nie ogladalam ostatnio bitwy na glosy , no ladnie , ladnie .
    Zapraszam i pozdrawiam
    http://uciekasz.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog naprawdę fajnie się czyta ja też uwielbiam Ewe Farne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda ze nie ogadałam ostatnio . Ale zaraz to naprawie i posuzkam tego odcinka w internecie !
    Super Blog ja również lubię Ewe Farne !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewa Farna jest super ;D
    Oglądałam odcinek i myślę, że to Bednarek wygra <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Też oglądałam i nie mogę się doczekać fianłu ;]] Bardzo fajne wykonanie.
    Dziękuję za komentarzyk<33

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!