15.05.2013

EwaFarnaTV & Facebook & Decin & SuperStar & portale plotkarskie

2 cześć odpowiedzi na pytania od fanów;

http://www.youtube.com/watch?v=DXk9vCAAV_o


----------------------------

Nowe zdjęcie profilowe Ewy na facebooku; 


Oraz nowe tło;


(14.05);

I spent the most of my life in heaven... :) 
... back to reality. From work to university.


(15.05);

"Extistuje někdo, u koho by z pouhopouhé jiskry mohlo vzplanout něco, pro co by stálo za to shořet?"  

Jsem na tyto slova hrda, takze se nimi sprostě pochlubím:P Tolik z dnešních večerních myšlenek. 

 ------------------

"Istnieje ktos, u kogo by z zwyczajnej iskry moglo zaplonac cos, dla czego warto sie spalic?"  

Jestem z tej wypowiedzi dumna, wiec sie nia chwale i co :D. Tyle z rozwazan na dzisiejszy wieczor.



----------------------------

Kolejne z Decin'a;





I z SuperStar;







Odcinek w częściach;








----------------------------

''Leoš Mareš poprvé v zákulisí Talentu: Ewa Farna je fantastická!''

''Ewě Farne měl křeslo v SuperStar zařídit tento muž! A Lucka Vondráčková ostrouhala''

''Farna vzkazuje Cristovaovi: Moje tělo by tě chtělo!''

''Ewa Farna zapowiada nowy krążek''

7 komentarzy:

  1. K.M
    Fajne zdjęcia i ale Ewcia ma piękne nogi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Najbardziej podoba mi się zdjęcie z fb.Uśmiałam się kiedy Ewa opowiadała o oświadczynach.
    Daria masz może konto na fb?
    IW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K.M
      No też mnie te oświadczyny rozbawiły.

      Usuń
    2. Również się zgadzam- oświadczyny były genialne:DD
      A fb mam :)

      Usuń
    3. A podasz , tak bym cię zaprosiła do znajomych:)
      IW

      Usuń
    4. Ok nie ma sprawy:)
      Daria Latos- mam Ewę na zdj w tle, więc bez problemu poznasz ;))

      Usuń
    5. Zaprosiłam Irenka Wojciechowska:)brak zdjęcia
      IW

      Usuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!