30.04.2013

SuperStar & Polsat Cafe & Koncerty & EwaFarnaTV & Facebook

Witam wszystkich  po tygodniowej przerwie! :) Jak już nie którzy wiedzą nie było mnie, ponieważ nie miałam internetu;// Przepraszam i postaram wszystkie informacje podać Wam jak najszybciej!


Zdjęcia z ostatniego SuperStar;






Odcinek w częściach;








+Ewa grająca na perkusji podczas próby generalnej;


-----------------------

Cały odcinek ''Jaka ona jest'' na Polsat Cafe;


-----------------------

Koncerty w Maju;


Niedawno dodane; 
  • 07.07.- Złotów 
  • 10.08- Koszalin 


-----------------------

Do 2 maja na profilu EwaFarnaTV możecie zadawać pytania Ewie w komentarzach. Piosenkarka wylosuje 10  wybranych przez ekipę EFTV i odpowie w Brzegu! :) 



-----------------------

Z facebooka Ewy 

(24.04);

,,Jak wszyscy to ja tez.  
LEWANDOWSKI !!!!! 

 (okupuje nie tylko Facebook)  

E.''

(25.04);

,,Uwielbiam te puente pod koniec.  

Wyksztalcenie nie rowna sie inteligencja. Inteligencja- od intelektu (ktory jest wrodzony). Madrosc- od wiedzy (nabyta).  

Patrzmy na siebie przez pryzmat zycia, nie "papieru".  

Tyle na dzis a teraz ide na uczelnie:D.

 E.''



11 komentarzy:

  1. Nareszcie wróciłaś:D.Przepiękne zdjęcia z Superstar. Z kim Ewa jest na tych dwóch ostatnich zdjęciach?
    IW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Renata Drossler. Nie wiem czy będziesz kojarzyć, ponieważ pochodzi ona z Czech, ale ma Polskie korzenie :)

      Usuń
    2. Aha. Dziękuje:D
      IW

      Usuń
  2. K.M
    Fajnie,że już wróciłaś bo już sie tak zastanawiałem kiedy będziesz miała ten internet bo już mi brakowało tych postów.
    Przepiękne zdjęcia z superstar i fajny wywiad Ewki w polsat cafe,oglądałem i szkoda mi sie jej zrobiło jak się rozpłakała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne fotki,ale Ewka jest taka piękna,że na każdej fotce świetnie wychodzi.A tak przy okazji to oglądałaś już Daria RICCO i jego hit CYCATA RENATA? RICCO ma także oficjalny fan page na facebooku i jeśli się wam podoba to go polubcie.Zachęcam wszystkich do wysłuchania tej piosenki i obejżenia teledysku bo naprawde warto.Wystarczy tylko wejść na youtube i wpisać RICCO-CYCATA RENATA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak oglądałam. Pomysłowy teledysk- nawet śmieszny ;)

      Usuń
  4. K.M
    Fajny ten konkurs od Ewa Farna TV jakby Ewka tak wylosowała moje pytanie.A RICCO oglądałem jest świetny i śmieszny teledysk naprawde polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Daria mam do ciebie prośbe czy mogła byś porozsyłać po swoich znajomych te piosenke RICCO-CYCATA RENATA? była bym bardzo wdzięczna.Chodzi o to by jak najwięcej ludzi go znało i żeby rosły wyświetlenia na youtube.A kto chce to może polubić jego oficjalny Fan page na facebooku RICCO oficjalnie.
    RICCO-CYCATA RENATA

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!