03.11.2012

Fb & Bitwa na Głosy & Kilerskie Karaoke

Z facebooka Ewy ( 2.11 )

Do zobaczenia jutro!! I kawal dobrej muzy na dobranoc:)



-----

Filmik dodany przez Ewę kilka godzin temu ;


Szkoda dziewczyn ;( 


-----------------

20:10 TVP 2 - Bitwa na Głosy ! Pojedynek TransFarners - Team Libera ! Już nie ma żartów trzeba się spiąć i głosować ! 4 na 7350 ! Niech wygra najlepszy !

 Jedna z piosenek jaką zaśpiewa Sosnowiec to  Bracia - Nad Przepaścią :) 

Grupie Ewy ma pomóc Halina Mlynkova !

Wpis Haliny z fb ;

To bedzie juz trzecia Bitwa... NA GŁOSY! Tym razem Halina wesprze wokalnie drużynę Ewy Farnej, która walczy o finał!  

Sosnowiec, trzymamy kciuki! A wszystkich Was serdecznie zapraszamy przed telewizory! Juz jutro!



Z ostatniej chwili zapowiedź półfinałowego odcinka ! 


'' Ewa Farna: to było zawstydzające''

"Bitwa na głosy": nieoczekiwana zmiana ról''


-----------------

Przypominam że już w tą niedzielę Kilerskie Karaoke z Ewą na ESKA TV o 18:00 ! 


7 komentarzy:

  1. Zajebisty blog :D Fajnie prowadzony. nie dzieiw sie że masz tylu obserwujących :D
    http://best-stories-under-the-sun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ! ; ***
    Będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog.. wpadnij czasem na mój.. :)http://itsabeautifulday.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaa świetne , kocham ewe blog dla mnie idealny :D ! Czytam ! i czekam na posty ;)

    twoofriends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A uwielbią Ewę Farnę! Zajeefajny blog.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://maadiana.blogspot.com/2012/11/obserwatorzy-komentarze-wy.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!