30.10.2012

FB & Wielki Test o Telewizji & Bitwa & Kilerskie Karoke

Wczoraj z facebooka ;

i cos tam cos tam..:)

http://wideo.onet.pl/muzyka-ewa-farna-zsikalam-sie-doslownie-naprawde-tak-bylo,98599,w.html


---------------------

Wczoraj Ewa zaśpiewała a także wzięła udział w Wielkim Teście o Telewizji . Cały program był transmitowany na TVP 1 . Zapis programu ( na początku śpiewa Ewa a potem odpowiada na pytania razem z Krzysztofem Janczarem )


Fotki ;

Z przygotowań ; 


z występu na żywo ; 



---------------------

Z facebooka TransFarnersów ;

Jest już Was ponad 10.000! Dziękujemy, że towarzyszycie nam w Bitwie o OGRÓD MARZEŃ. Mamy nadzieję, że... we will survive dzięki waszym głosom aż do finału! :))


+ Kilka fotek z ostatniej Bitwy ;

z Patrycją :) 


z Martyną :) 



Z naszym Kamilem i Brajanem z teamu Libera :) 



---------------------

Przypominam że już w tą niedziele Kilerskie Karaoke - odcinek z Ewą  ! EskaTV godz.18:00 . Zapraszamy !



''Ewa Farna i Liber rywalizują w jednym show, aby w drugim stworzyć drużynę i to całkiem niezłą!''

''Czy Ewa Farna bała się występu w Kilerskim Karaoke?''

''Kto będzie w finale Bitwy na Głosy?''

14 komentarzy:

  1. Moim zdaniem Ewa się tylko zniszczyła tymi czerwonymi włosami i wgl.. Strasznie się zmieniła od tamtych czasów.. A ja w bitwie chce aby odpadł Liber, a Ewa wygrała, a tak to chce aby Piaseczny wygrał cały program ; DD

    http://modaorazuroda.blogspot.com/ zaobserwuj, zrobię to samo : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś nie wiedziała Ewa nie ma już czerwonych włosów , tylko brązowe -.- Jak się nie jest doinformowanym , to się nie wypowiada ;P

      Usuń
  2. Fajny blog^^ A bitwę na głosy ma wygrać Liber lub Ewa Farna, bo Piasecznego nie lubię -,-

    zapraszam : http://kodlyokoopowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog, podoba mi się bede zaglądała tu do Ciebie :)
    zapraszam do mnie :
    http://nigdy-nie-ogladaj-sie-za-siebie.blogspot.com/
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tam nie zależy , kto wygra bitwy na głosy , bo nie oglądam xd
    ładnie tu ;d widzę , że sporo się tu zmieniło , odkąd byłam tu ostatni raz xd

    milosctokluczdoszczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna świetna notka . :)

    [spam!]
    Hej, założyłam nowego bloga z opisami (;
    Serdecznie zapraszam, może znajdziesz coś dla siebie . :D
    Proszę wejdź i zostaw komentarz, to mnie bardzo zmotywuje. :)
    Z góry dziękuję ^^ <3

    http://opisowokoloroffo.blogspot.com/

    <3333333

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa Farna coraz bardziej przypomina mi Demi Lovato. Wam też się tak wydaje? Ale to dobrze - Lovato jest moją ulubioną piosenkarką :D

    wpadniecie?
    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie jestem fanką Ewy Farnej , ale ciesze się że są jeszcze osoby które na prawde interesują się swoim idolem. : D
    PS: Kiedyś byłam na jej koncercie, jest naprawdę miła. :D
    Zapraszam do mnie : http://59dni.blogspot.com/
    dołaczyłam do czytelników i lecze na to samo, z góry dziękuje , i pozdrawiam . : 33

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewka jest całkiem ok , wydajesię być sympatyczna ;) Ale w bitwie to razcej stawiam na Libera ;) Wybaczcie ;)
    Coffe♥

    Zapraszam na stylofefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnyyyy blog <3

    zapraszam do siebie ;******

    OdpowiedzUsuń
  10. w bitwie stawiam na Libera ;D Wybacz :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię Ewę i oczywiście trzymam za nią kciuki w Bitwie Na Głosy :)

    Świetny blog.

    Te zdjęcia bierzesz z facebooka? Są świetne.

    Pozdrawiam :)

    www.urok-anabeth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też lubię Ewe Farne :D

    P.S.Super blog, obserwuję :D
    Zapraszam Cię na mój blog:
    http://onlyimagin.blogspot.com/
    Jeśli Ci się spodoba, możesz też dodać się do obserwatorów lub skomentować- było by mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!