15.09.2012

koncert - Gliwice & Viva & portale plotkarskie

12.09 odbył się koncert Ewy w Gliwicach . Dziewczyna po mimo choroby zagrała koncert ... ♥

TransFarnersi ♥


Jak już większość zauważyło  Ewa  ma na zdjęciach  brązowe włosy :D Czyżby rezygnowała z czerwonych ? ;P Brązowa Farna *.*


Ewa na rusztowaniu *.*



             

------------------------------------

Już w Środę 19 września przez cały dzień Ewa będzie dodawać wpisy na fan - page Vivy ! A ponad to pod koniec dnia odpowie na 5 najciekawszych pytań ! Nie można tego Przegapić ! :)

http://www.viva-tv.pl/news/17246-ewa-farna-przejmie-fan-page-a-viva-polska


-----

Zagłosuj na Ewę Farną w Viva Music Cap . Dołącz do naszej zabawy !




------------------------------------

"Nie wiem, do kogo co należy, ale wygląda rockowo!"

''Ubierz się jak Ewa Farna za 450zł''

''Ewa Farna w "Bitwie na głosy". Informacje na jej temat są nieprawdziwe''


Zapraszam na naszego fan - page ; 

11 komentarzy:

  1. fajny blog. zaobserwowałam. gratuluje oglądalności. zaobesrwujesz mojego bloga?


    http://misiayou97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale genialny blog ;))) strasznie mi sie podoba ;pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog.
    Mimo że nie jestem wielką fanką, to miło się czyta. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Docieniam cię i czytam twojego bloga jesteś jej najwierniejszą fanką ; ** GRATULUJĘ ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką Ewy.
    Ale nic do niej nie mam.
    Jest ładna .
    Ma nawet fajny głos.
    Ale nie mój gust.
    Nie usuwaj mojego komentarza.
    Nie obrażam tu Ewy.
    Poprostu wole muzyke : Rock , pop , rap .

    OdpowiedzUsuń
  6. hey !
    Świetny blog :D
    Lubię Ewkę :D Ewka spooko ^^
    Zapraszam do mnie
    Kathrinka33@gmail.com
    :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Thx na info. Blog bardzo fajny i treściwy, jednak zmieniła bym czcionkę bo troszkę trudno się czyta ; ) Ale pamiętaj, że to twój blog i zrobisz jak będziesz uważała = ) Obserwuję + komentuję = liczę na to samo u siebie ; ]

    http://glossy-pinnacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;)
      słuszna uwaga ! :) zmieniłam czcionkę - myślę że teraz będzie się lepiej czytać ;>

      Usuń
  8. Ja też lubię Ewę :)
    Ona jest fajna, za to, że jest sobą :D
    Pozdrawiam Cię :*
    * Wpadnij do mnie na nową notkę :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!