22.07.2012

EMA 2012 & koncert w Ujsołach

na fb 'Dirty Fingers Style' pojawiły się zdjęcia Ewy z przygotowań na Eska Music Awards 2012 : 





Nie długo na pewno pojawią się jakieś wywiady z EMA , jak coś znajdą to pewno tutaj wstawię :) 

                                                                    zdjęcie znalezione na fb Ewa Farna.org

+ taaaki tam jeszcze z gali :) 


------------------------------------------------

Ewa wczoraj wystąpiła w Ujsołach z tego co się dowiedziałam Ewa również tam miała te swoje śmieszne trampoooczki :D 

zdjęcie zrobione przez fankę Ewy 

filmiki z koncertu : 


                     


                     

8 komentarzy:

  1. Fajny blog :D Fajne zdjęcia :D Z chęcią będę tu zaglądać regularnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na wywiady :D
    te trampki są genialne ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. te trampki mi się nie podobają ani trochą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. te trampki są dziwne...
    zapraszam do mnie na 1 rozdział -->http://szalone-wampirki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trampki mi się nie podobają, ale kurtka jest genialna!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog. Po prostu wspaniały. ;D
    Zapraszam na mój blog: http://helpme-totrust.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za Farna, ale blog jest całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze z przekleństwami, obrażające Ewę, Jej Fanów, lub autorkę bloga będą natychmiast usuwane!